Ett par converse rikare

"råkade" gå och köpa ett par converse idag, VITA! Och nu är frågan hur länge tror ni att jag klarar av att hålla dem vita? ;)
Skulle fara ut och rida idag, men vädret säger nej, och jaa det finns inte dåligt väder bara dåliga kläder!
I know that, men om man är fortfarande är förkyld och skulle vilja bli frisk nångång så skippar jag att rida idag... :/
de är nu man sku villa ha ridhus.
Men istället funderar jag starkt på att gå och städa upp mitt skåp
massor med grejer (gammmmmal bild) och även så är de typ bara syrrans grejer som syns närmast på bilden, men sadeln med blått överdrag va Munis sadel, som jag typ slutade använda under december-januari? Och efter det använt syrrans sadel som är helt awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0