Det hemliga inlägget som jag berättade om i söndags!

Jadu vad var det jag sku göra idag? Jadu det är i detta inlägg ni får reda på det, och det är faktiskt så att jag ska fara till stall Aftonsol och rida en lektion bara att prova på och se om det är nått för mig? Ska rida Hopp-special, och det ska bli riktigt roligt. 90minuters hoppning = Awsome Och neej jag tänker inte ge upp islandshästridningen, jag är en stolt islandshästryttare och älskar det jag gör, och kommer ha Calle under hösten och rida honom och träna honom. Det skulle vara kul om man skulle kunna få lära sig lite om hoppning, och sådant och det är väldigt roligt åå att hoppa. Man kan aldrig lära sig för mycket i ridningen det är väldigt bra träning för t.ex. islandshästar, de förbättrar galoppen. Eller på muni förbättrade de galoppen, för de lär sig lyfta benen, visst man kan sätta boots på, eller rida Cavaletti, men jag tror att de är mycket roligare för hästar om de får prova på nått nytt och fortsätta med de lite då och då om de gillar de vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0