22 gårdar på en dag

De är ju öppna gårdar i helgen, och idag var jag till totalt 22 gårdar som assistent och fotograf, riktigt nice.
Ledig från skolan och få fara runt hela dagen till en massa fina gårdar och fotografera, var helt awsome!
Vilka gårdar ska ni till under helgen?
pepp inför söndag!
Imorgon "modell"-jobb för öppna gårdar, och besöka fler gårdar, och rida Calle! :)
Väntar på att Liz ska skicka bilder till mig från öppna gårdar eftersom hon fick kameran hem till sig för att kunna ladda upp dem lättare till öppna gårdars hemsida och fb-sida.
Men dagen var riktigt awsome, med massor av gårdar, sura äpplen, konstiga vägar, älg, kossor, kalvar, hästar, får, och näsblod, hur mycker mer awsome kan en dag bli?
och jooo åkte rodeo-tjur på bolstaholm, FYFAN vad roligt det var hahaa^^ Höll mig kvar ganska länge, 6-7 graden klarade jag av som tydligen är ändå ganska bra, jag var livrädd att slå mig i hornet på den, eftersom jag trodde det var hårt, men de var de ju tydligen inte, la jag märke till efter. Och inte för att jag märkte det när jag satt på den, men tydligen måste jag verkligen ha ansträngt mig! Eftersom jag verkligen SKAKA så in i *PIP* efter... x'D Kunde inte skriva heller, för att min högra hand skaka för mycket... x3
Men väntar på bild från tjuråkningen så får ni se^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0