Testar lite

Skulle bloggat igår, men det blev lite ändrade planer för mig så jag åkte till Saltvik och sov i tält!
Men jag skulle blogga om ridlektionen i tisdags kommer jag ihåg...
Och det måst jag göra för jag testade en ny sak med Hausti... Nytt för mig på honom i alla fall, men inte nytt för honom! ;)
Han fick ha på sig ett par svarta lätta boots på framhovarna! :)
Han var jätte duktig, men i början så klev han ganska högt och jag höll på doooog av skratt! Men han funkade för det mesta bra med bootsen. Han hade lite jobbigt i traven i vänstervarv, men i högervarv så började han sänka huvudet och jobba rätt med ryggen. Bootsen hjälpte honom jätte mycket i tölten, han gick mjukt och fint lilla gullet! ♥
Red honom igår med lite tyngre G-Boots, han gick som en dröm!
Nu kommer lite bilder upp just :)
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0