Måla av din häst

Jag målar av din häst/ponny om du skickar bilden till [email protected]
Och jag är inte så bra ännu, så jag målar helst av hästen från sidan, och sedan profilbilder, inte några t.ex. ligg- o. nosbilder.
Målar inte av människor eftersom jag inte klarar av att måla det, och sedan helst inte några hoppbilder, inte ens löshoppning.
Jag vill helst ha stora format på bilderna och bilder som inte är redigerade, har dragit detta många gånger men nu gör jag det igen, jag har ju Photoshop och det är ett bildredigeringsprogram och pixlarna blir att synas för bra om det är för små format på bilderna.
Bilderna skall även vara i jpg format
Jag svarar på de bilder jag får som jag inte klarar av att måla, annars så är det okej. Men jag har 6 hästar på G nu, men jag vill helst att när ni skickar bilderna att ni gör såhär:
till: [email protected]
Ämne: Bild/Rita av? Skriv vad ni vill, bara jag förstår att de är en bild jag ska måla av! :)
Infoga: Bifogade filer, vill helst att ni skickar såhär.
och i texten skriver ni vad eran blogg heter, vill ju veta vilka de är jag målar åt! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får gärna måla av mina tre hästar så mejlar väl dej med bilder sen! :)

2011-06-18 @ 13:27:57
URL: http://ceeww.blogg.se/
Postat av: JaninaEnglund♥

Sv; Ja juste :D

2011-06-18 @ 21:14:54
URL: http://janinaenglund.blogg.se/
Postat av: Emelie Hollstén Båskén <3

Målar du fortfarande hästar?? :D

2011-06-19 @ 06:06:51
URL: http://justemse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0