Skicka bild till

Vill du ha en egenmålad bild på din favorit häst? Skicka då bilden till [email protected], och eftersom jag fortfarande tränar på att måla lovar jag inget super! x3
Hurdana bilder målar du helst av?
Jag målar helst av hästar som inte håller på att hoppa och sånt, springa är okej. Och sedan inte något staket ovanpå hästen helst, alltså tjockare staket, tråd gör nå inget! ;)
Utrustning + ryttare målas då inte av, då jag suger på att måla av de, så det blir alltid hästar utan nå grejer.
VIKTIGT!
Eftersom jag målar i ps (Photoshop), och det är ju egentligen ett bildredigerings program, så vill jag helst att ni skickar stora format på era bilder, eftersom pixlarna blir att synas för mycket annars. Och det är inte så snyggt... :/
bilder jag har målat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0