Hiss! :)

Hästsalvor/Spray m.m.
Hissar denna salva grymt mycket! :)
05. Helosansalva Ewos 300 g
Använder nu Helosan nått? :)
Det gör jag, och säger även till denna Hiss
De flesta kanske använder Switch?  Vilken föredrar du? :)
Visst Effol ska du verkligen inte få i ögonen, de kan va farligt! Och man ska inte spraya det på hästens huvud, man måste använda en trasa och smörja in det om ni fattar? eller helst ska man göra det.
Switch är ju sjukt bra även det, fast den är är även giftig, man ska absolut INTE spraya på switch om man är påväg och simma, eftersom att det är giftigt för fiskar och annat, har jag hört! Sen om det är sant eller inte, får var och en bestämma, men jag sku ta de säkraste alternativet och använda kanske en lite mildare flugspray om jag sku fara och simma, eller nått. Men annars sku jag använda nån av dessa. Jag använda Effol och tycker det funkar bra, måst köpa en ny flaska eftersom jag har lånat av syrran! ;) *Schyyyy* säg inget! hahaa^^ Näääemen jag tror redan hon vet de, men har endast lånat den 2 gånger, 1 gång då hon var med och en annan gång då Muni hade 5 brömsar runt sig,men muni gillar då inte sprayflaskor, det tycker han är suuuuuper läskigt! x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0