Hausti + Hoppning = succé

Var ut ikväll på en jätte härlig ridtur med Carro och Jalle!
Härmar Jenny och visar var vi red ;)
Det är alltså Storfaderviksrundan! Tror att det nästan är den vanligaste vägen att rida... för mig i alla fall! Jätte bra och mysig väg!
Där streckan är blå så stannade vi och hoppade för där finns det ett par hinder som man kan hoppa, dock endast av pinnar och sånt. Jenny kom dig och fotade när vi red så jag ska slänga upp ett par bilder från det! Hausti är ingen hoppstjärna som jag tidigare nämnt, men han lär sig med tiden! :) Han har mycket bättre balans nu än han hade första gången jag hoppade honom! Och det här var alltså andra gången vi hoppade...
Så, slänger just upp bilder!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0