Vad är det du fastnar för bland hästar?

Det är väldigt svårt att förklara, men om de är en häst jag vill rida och ha själv så är det typ hur busig hästen ser ut och nyfiken på samma gång, om man nu aldrig har träffat hästen och sååå snacker jag om nu, att man inte alls vet personligheten.
För jag tycker det är jätte kul om hästen ser busg och lekfull ut i blicken, och ändå väldigt nyfiken och glad, de är det första jag tycker är viktigt.
som calle här, hur busig och nyfiken ser int han ut?!
---------
Om man är på tävlingar och sådant och ska fotografera hästar och t.ex. islandshästtävlingar så är det ofta flera hästar på banan, eller just vid lätta tävlingar och finaler, och om ingen har sagt "du måst fotografera mig" så fotograferar jag alltid de ekipaget som sticker ut mest på ett väldigt bra sätt, alltså har snyggast häst/ de som rör sig snyggast, gångartsmässigt och sådant.
Tänk vad utstålningen av en häst riktigt gör! :)
t.ex.
Glitte syns verkligen i mängden och är hur snygg som helst!
och har väldigt fina gångarter! :)
snygging till häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0