Hösten uppbokad

Nu är det så att jag har varje dag nått att göra! Och de känns så awsome, för jag älskar att göra saker, hatar att sitta hemma och dega, det ska vara fart och fläkt! Och här sku jag gärna lägga in en bild eller nått, men för tillfälle så är blogg.se cp så jag kan inte fixa länkar, fixa texten eller lägga in bilder eller nått, lixom menyn är borta för mig, hur är det för er andra som har blogg.se? Men är ni sugna på att få reda på vad jag har anmält mig till? ;) det är 2 saker jag anmält mig till idag, och det är dunderdans och sedan är det 1 sak till, men det får lov att vara hemligt till på tosdag då jag lägger in ett inlägg om vad det hela handlar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0