Svar på tal

     
"Anonym om Nått annat än hästar:
Undrar bara, varför laddar ni upp en massa annat skit än när de ska vara en islandsblogg!? :O
Fattar int vrf ni heter ishästarna och ni skriver om en massa annat skit!"



Ofta t.ex. dressyrmupparna lägger upp bara bilder på dressyr! ;)
De var inte så länge sen de slängde in massor av klänningar SKANDAL ASSÅ!!! :O :O :O
De borde skämmas, tycker du int! ;)

Och bara för att de är en islandshästblogg så betyder de ju inte att det är LAG på att allt måste handla om islandshästar, eller har du fört upp en sådan lag till Tarja? ;)

Och jag tror att de även är fler hästbloggar här på Åland som har lagt upp sånt som inte handlar om hästar, don´t you think? ;)


btw. KUL ATT VI HAR SAMMA IP NR! :D
Tycker du int? ;)
194.110.191.*   (SISTA SIFFRAN FÅR NI INTE SE) ;)

Tycker att det bara var ett roligt sammanträffande! :)
eftersom jag sitter på skolans dator, och så nu vet jag vem det även var som kommenterade, eftersom inloggningsuppgifterna syns för mig för de som tidigare på dagen har varit inloggad! :D *fun*


Kommentarer
Postat av: assååå......

shieeät vad kol du e!!!! <3333333333333333 avgudar dig<3333:)

2011-04-07 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0