Schema

Friday gjorde ett schema, tyckte att jag åxå kan göra det då!
fast jag har ingen ork att fixa nått i paint/Ps eller nått annat så ni får överleva med detta:
Måndag:
skola
hade tänkt träna galoppfattningar, men de blev att duscha Muni, tvätta av honom lite
Tisdag:
Skola
Rida ut
plugga
Ondag:
Skola
Rida ut/ Träna på bana
Till brorsan på tårta MUMS
KOM IHÅG ATT HÄMTA KNÄSKYDDEN FRÅN TRANVIK!
plugga
Torsdag:
Skola
Rida på bana - lektion för syrran
Fotbollsträning
Fredag:
Skola
Rida på bana - lektion för syrran
Lördag:
Muni vila, far med honom till travbanan mot kvällsidan
ta endast med vad som behöves för kvällen inget mera...
Tvätta honom på travbanan = Schampoooooooonera in honom, så han kan visas imorgon hahaa
han ska va vitare än Seimur *host host* de kommer lyckas eller?^^
Fannys bild finns HÄR
tror ni jag lyckas få honom vitare än Seimur???? hahaa
Söndag:
Tävla
Ta med resten av grejerna som sadel, träns m.m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Aldrig seimur kommer vara ny tvättad och för att han ska bli vitare än seimur så bör du tvätta han mer än jag och seimur tar det fyra timmar att tvätta så stryk ridningen på lördagen HAn är 1 inte skimmel 2 Är han inte seimur och då blir man inte vit :P så not a chans

2011-05-10 @ 20:24:25
URL: http://StalletSofiero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0