Praktik dag 2 = Diego Forlan

For till ålandstidningen till kl. 8.00, och satte mig ner och räkna julhälsningar och annat, hörde att tidningen skulle ofc fara och ta kort på Diego Forlan idag! Och ni som inte vet vem Diego e KOLLA UPP DE FÖR F*N, han är ju såååå grym! :D (FOTBOLLSSPELARE)
Fick ingen bild själv än de bilder jag tog med kameran, och de blev ju inte så bra bilder! Men kan ju lägga till att fick en del personer avundsjuka... ;)
Träffa Diego 2 gånger, fick autograf, kram och skaka hand med honom! :D
p.s. han lukta gott! xD hahaa^^
Gick bakom honom till gympasalen i ytternäs skola! (a) Int mig emot... ;)
Men egentligen är jag inte på den avdelningen som jag var med då... sitter på annonsavdelningen och fick komma med redaktionen! ^^
Detta var skit nice, inte varja dag man träffar en världsstjärna på ÅLAND! xD hahaa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0