Muni fin<3

suck kommer inte hem förrän vid 5 imorgon... när jag egentligen skulle va hemma vid 3 tiden,
men jag skulle ändå få fara ut och rida bus muni, och det kommer bli super! ska vara på banan
hade jag tänkt mig! ;)
och jag har även gjort rent has lädergrimma och träns, så det blänker riktigt, han har de nog bra
Muni.
Imorgon blir det hårdträning för honom, och jag hoppas att syrran har tid att komma och ge mig
en lektion, det skulle inte sitta helt fel skulle jag säga. om typ 2 veckor är det tävling, eller prova-
på-tävling, och den är vi super taggade, men vet ännu inte vilka grenar jag skall vara med i, får se
lite.
De kommer verklige bli skoj, och så träffar man så många roliga männsikor, "jag har en pojkvänn..."
om nån kommer ihåg det?! ;)
hoppas att många ska vara med på den tävlingen, annars blir jag ledsen! :'(
men Carro, Frida, Anna, ska iaf vara med och det kommer bli super! :D
och så kommer Tilda och Anny och tävlar<3 och många många fler.
Nån som kommer vara med i tävlingen kommer få skriva ett reportage till Alenskur tidningen sen som jag
har hand om! ;)
Kanske ett x antal kommer få skriva en liten text om dagen, det kanske skulle vara kul! :)
har redan börjat fundera ut hur sommar tidningen ska se ut! Det är skit kul att fixa med tidningen, senast så
blev det lite stressigt till slutet men det blev bra till slut, och fick mycket berömm så det var jätte kul.
jag hoppas på att sommarupplagan blir lika bra hehee^^
btw. ska till kiropraktiorn imorgon, och kommer få börja med "det hände en grej..."

men nu sova godnatt allihopa<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer och tävlar också :)

2011-05-03 @ 14:07:04
URL: http://elin-andersen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Man får inte glömma Elin hon har tävlat längst av oss ...

Det ska bli kul på tävlingen

Vad hände ?

2011-05-03 @ 14:51:04
URL: http://stallsofiero4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0