Hos syrran! ;)

Sitter hos syrran nu, ska snart sticka hem :)
Cia har hållit lektion för mig idag, det kanske kommer upp nån bild sen? Det kändes bra de mesta iaf, hade lite  programridning i V5 mest, eftersom det är galoppen jag är mest osäker på ibland, men ibland känner jag mig säker och ibland osäker! men nu känns det lagom. Annars så finns det spec 1 sak att träna där, vad kan det vara?! ;) hihiii^^
Näämen, jag töltade lite på asfalten för att höra att takten var ren, den var ren först, sen blev den lite travtaktig, och  här kommer jag väll få massor av kommentarer "MAN SKA INTE RIDA PÅ ASFALT" Lol, så sa jag åxå förut tills jag fick veta spec. för islandshästar att man kan göra det i t.ex. tölten för att lyssna på takten, och jag tölta högst 15 meter? fram och tillbaka, såå har jag svarat på det. Man ska nog kanske inte galoppera för fullt på asfalt? de kanske inte är så bra ... ;)
Men jajaa, jag töltar endast små sträckor i så fall, och skrittar ofc! xD
men annars så kändes det bra, Muni blev jätte svettig! Efter träningen fick han ju lite mat, och han tyckte den smaka annorlunda då det fanns vitlökspulver i, Det var inte så gott enligt han hahaa^^
gull Muni<3
Men ska snart sticka till h:land, och imorgon är näst sista praktik dagen :(
Det har hittils varit riktigt kul! Fick designa en annons idag för Knallen på skoj, bara för att jag ska sommarjobba där (a)
Men jajaa, kommer en sån där "dag grejs" senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0