Duktig pånnie

Hausti fick åka till Travbanan igår med sin ägare! Det blev ganska spontant då hon helt plötsligt kom på att den är stängd imorron och fredag pga travet. Så det var sista chansen innan vi tar dit honom på lördag kväll!
Jag var då inte med, men hon har berättat det här för mig alltså! :)
I början fick jag höra att han var aldeles för stressad för att bli riden... han bara fjollade runt och såg spöken! Men sedan tog hon bort honom från ovalen och började rida honom i mitten på banan. Då gick det bättre för lille Hausti! :)
Jag ska ju som sagt rida lektion på honom på lördag kväll före, för hans ägare, kommer nog bli bra för honom och så slipper han åka transport på morgonen före!
Kommer bli bra det här, har en bra magkänsla just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0