Ang longeringen

Ja, angående det. Ska bara säga det kort att på bilden är det Anna som longerar och jag hoppas Anna tycker det är okej att jag säger detta... Men Anna blir FLY FÖRBANNAD när jag ska ge henne tips, hon gillar verkligen inte när jag försöker hjälpa henne eller leker 'lärare'. Det brukar gå så långt som att vi nästan skriker ut förolämpningar i varandras ansikten! Men det slutar alltid med att vi börjar gråta och kramas och sen skrattar vi åt oss själva och situationen...
Jag och även anna brukar ha lite längre lina än på bilden, men Anna höll på att skicka ut henne precis då i trav och ge henne mer lina, så Gola tog tillfället i akt och busade lite! :)
Men tack ändå för de som ger tips och sådant, för man kan alltig lära sig något nytt!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0