15.05.2011 - Prova-PÅ-tävling

Supernöjd efter dagen, fast jag var ganska besviken från uttagningen i V5 (lätt fyrgång), då jag fick fel galopp = 0p
men tölten var jag super nöjd med då jag fick 5,0 i uttagningen och 5,5 i höger varv! :) 
men resultaten i V5 - Uttagning:
Gångart Poäng Kommentar
Tölt 4,0 Ok takt, hög form, travtakt
Trav 4,5 Ok takt, på framdelen, ok tempo
skritt 5,0 Ok takt, trampar i. Har lite bråttom
Galopp 0,0 Fel galopp
slut resultat: 3,4
Film från V5 uttagning:
-
Resultaten i T8 - Uttagning:
Gångart Poäng Kommentar
Tölt höger 5,5 Ok takt, bra tempo, bra energi
Tölt Vänster 4,5 Ok takt, hög form, travtakt
slut resultat: 5,0
Film från T8 uttagning:
Och finalen kommer jag inte alls ihåg poängen så de gör jag ett nytt inlägg eller fyller på detta inlägg! :)
så håll utkik! :)
NI SOM HAR BILDER/FILMER FÅR GÄRNA SKICKA TILL MIG!
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0