KLAR!

Okej denna har tagit drygt 3 h att göra, andra hästen jag gör då! ^^
Gör gärna fler, beroende på vad det är för häst jag ska måla av, de är super kul! hahaa^^
Men blev ändå nöjd med resulteten.
Ni får reda på vem hästen är ofc nu! fast ingen har gissat, kanske för att de inlägget kom upp ganska sent? ;)
Svansen och knopparna blev lite som de blev hahaa, men som sagt jag är nöjd, och de var kul att måla av Bellis! :)
De där vid nacken (strecken alltså) kanske var lite för många? Borde ha tagit bort alla nästan, eftersom det ändå är ganska skuggat där! :)
Men jag vill höra era åsikter om bilden! :)
Riktiga bilden som Susanna har fotograferat
Är det några fler som skulle vilja ha målade bilder på sina hästar? :)
I så fall skicka din bild som du vill ha målad till [email protected]
Så kommer jag kanske fixa, då jag har ork, tid och lust! Och om de kommer många som vill ha så blir det kö^^

Kommentarer
Postat av: victoria

Åh guud vad du är duktig!



Skulle typ dö av lycka om du ville måla av Sally!

Jag kan skicka bild till din mail :D

2011-06-13 @ 15:03:46
Postat av: Tilde

shit, vad bra du målar :o



då får jättejätte gärna måla av Emilio :)

2011-06-13 @ 17:54:20
URL: http://tiiildes.blogg.se/
Postat av: Nathalie

U N D E R B A R T ! :0



Skulle du villa måla av en bild på Emilio till mig också? :D

Ska jag skicka bild till din mail? :)

2011-06-14 @ 18:26:28
URL: http://dressyrgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0