Uppdatering...

... Muni har fortfarande inte rullat sig!
...hästarna fick just lite större hage = Mums = TJOCKISAR...
...Har fixat alla munis grejer inför tävlingen imorgon
...Har kvar mina grejer
...har inte laddat nått inför morgondagen
...jag är har inte bestämt om jag ska ha med datorn?
...Det är underbart vackert ute!
... PEPPAR FÖR FULLT TILL IMORGON! :)
... stiga upp tidigt, 6.30 ska jag vara vaken och redo att hämta hästen och börja göra honom i ordning
...glöm inte hästen hemma imorgon bitti!! hahaa^^ de sku va lyckat
... kom ihåg pass och vacc, + hästägarförsäkringen imorgon
och en helt annan sak FRIDA MATTSSON LEVER DU?!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Lycka till imorgon :)

2011-07-16 @ 21:48:30
URL: http://patriciaaigaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0