Köpt lite grejer! :)

Innan jag for ut till sund så for jag och mamma in till stan till Mikis häst & fritid, hittade en jacka och 2 par ridstrumpor som jag köpte, riktigt fiiiint^^
Vi gillar cam kvalité här, men den är chokladbrun, med gråa grejer, fast ser ut som ljusblått i vissa ljus, love it!
Super bra passform, och skön. Kostade 63 €
Köpte dessa strumpor sen
=
Horze Holly golfstrumpor
De andra paret hittar jag inte på Horze hemsidan... :/
men de får duga med cam kvalité ^^
Har packat all hästutrustning jag skall ha med, nu är det bara tävlingskläderna sen så är de klarT, ladda kameran och fixa.
Har en nytvättad häst, som ännu inte har rullat sig! ;) Dock har han även regntäcke på ifall han skulle göra de, så får de största smällen! ;)
men hans man och svans är nästintill kritvit, med några gräddfärgade slingor, hur sött är inte de?!

Kommentarer
Postat av: ronja

haha jag fick likadana ridstrumpor (de till vänster) i födelsedagspresent :D

2011-07-16 @ 19:07:35
URL: http://ttegelsten.devote.se
Postat av: Anna häst foto & medeltid

snygg jackan var:)

2011-07-17 @ 00:27:14
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0