5 saker ni kanske inte vet om mig...

... jag älskar täcken, grimmor och träns till hästar, skulle vilja ha massor! Spelar ingen roll om jag redan har en modell vill gärna ha flera!
... jag älskar skor, skofanatiker, speciellt klackar! har 20 par skor hemma, fler är på kommande!
...första hästen jag trillade av var en islandshäst på midgård då vi skulle trava barbacka första gången
...Blivit mycket tillfrågad om att ta andras hästar på foder, eller sköta om bara för de tycker att de jag har haft har blivit så fina efter jag har haft dem
...Efter handels tänker jag fara till island och utbilda mig och träna islandshästar vid någon stor gård? Som har att de utbildar ordentligt?? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ahaja vem var det som skulle till island va? ;)

2011-07-07 @ 12:24:39
URL: http://ceeww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0