28.06.11

Var och kollade en stund före jag sku på fotbollsmatch, på frida,carro,mandsk som red lektion + 2 till. Måst säga först att det var sjukt länge sen jag var dit till midgård! Och Snotra ser sjukt mkt finare ut, mycket smalare dessutom! :)
Hon såg riktigt söt ut, jag sku nästan kunna ta hem henne, fast de var ju de att jag gillar valacker mer hähää^^
Ingen sto männsika ;)
Och måst även tillägga att jag inte kände igen Fengur heller?! Vad tusan har hänt??? hahaa^^
Och jaaa bilderna är oredigerade och de är fotograferade i ett ridhus, YeY!
Okej de blev inte så många bilder hehe.. men vad ska man säga "Ridhus är de bästa stället att fotografera hästar i rörelse"... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0