11-17 juli

måndag: Träna med Sparrow, för "privattränare" ;)
tisdag: Rida ut, och träna på de läxor vi får från gårdagen
onsdag: Träna på volten lite, och skrittar av honom och arbetar lite i skritt en kort runda
torsdag: Longering på volten, speciellt med traven
fredag: Skritt-trav och tölt arbete med mycket flyttningar, och testa nån galoppskänkel och se att han lyssnar
lördag: Gör rent all utrustning, och packa allt klart! Och hämta transporten, *kom ihåg kamera* tänkte ta lite fotton och visa vad jag gör inför en tävling! :)
ska fixa en packlista om en stund så får ni se vad jag ska ha med, ska ta med så lite som möjligt, men de som är riktigt nödvändigt!
söndag: Fara till Sverige och tävla med Muni, ett lycka till?
______________________________________________________
Munis och min tävlingsoutfit
Hästgrejer:
Sadel - Top Reiter, syrrans sadel
*Höökstränset + standardtränset
*Tävlingsschabraket- vunnit de från en bloggtävling!
*Boots, Svarta och vita! KOM IHÅG! Måst fara in till stan och byta ut mina svarta boots som jag vann, de är för små, vann de i storlek S...
*Ryktlådan
*Fleecetäcke
*Regntäcke (Ifall de regnar)
*Lädergrimma + grimskaft
*Hink
*Vattendunke
*Skjorta/ t-shirt
*kavaj
*beiga ridbyxor
*Chaps
*Skorna
*Spö
* Pass + vac. och alla andra grejer!
* och ofc MUNI! :)
Tror det var de mesta faktiskt? jag kommer inte på nå mer, men de kommer väll! ^^
ska ha lite ombyte kläder och skor åxå
btw. kommer kanske få se min absoluta favvo hingst Reynir frá hólshúsum, underbar!

Kommentarer
Postat av: Manda

lycka till :))

2011-07-09 @ 09:00:13
Postat av: Alva

Lycka till!! :)

2011-07-09 @ 09:38:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0