You made my day

Kul att skvallerbloggen är "igång" igen, de 2 senaste inläggen handlar typ om stöld? eller nått och jag gillar verkligen att läsa "svar på talen" att t.ex. en person blir skit arg, dock inget man kan bli arg över tyger jag? överragera heter det ordet vi söker.
Men jag tycker det bara är kul att det finns en skvallerblogg, dock blir de så för mig iaf, att jag vill att det hela tiden ska finnas nya inlägg att läsa därifrån, de e ju lite svårt för ägarna av skvallerbloggen att kunna uppdatera hela tiden. Och det är inte bara skvallerbloggen som jag vill att ska ha uppdatering hela tiden, det är många bloggar.
man blir lite små beroende av vissa bloggar helt enkelt
och idag har jag näst intill ingen lust att blogga eller göra nått?
har lite små huvudvärk, och hostar sjukt mycket så det kanske är bäst att jag inte gör så mycket idag? får se lite hur jag mår mot kvällsidan.
En bild på Lilli får pryda detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0