Whiiihuuu ingen röst.... -.-'

Fick stanna hemma idag för att jag har tappat rösten och kommer försöka hålla käft resten av dagen, så att jag kan fara och arbeta imorgon, vi i handels är ju på Paf open och jobbar och jag ska stå i "Welcome" grejen och där ska man snacka en massa och svara på frågor som jag själv inte vet svaret på. Så det kanske inte hjälper så mycket om jag har tappat rösten och ska stå och snacka en massa? ;/
Efter ett tag blir man faktiskt rädd att säga ett ord, lixom kommer jag få ut ett ord eller kommer de inte komma ut ett ord? Jag tycker själv att det är lite små läskigt.
Men de tar iaf väldigt ont att snacka, äta och svälja
Men imorgon hoppas jag på att rösten har kommit tillbaka, känns lite små jobbigt att inte kunna prata! x3
Annars så ska jag fara och rida Calle imorgon - söndag. Och imorgon ska jag även rida honom själv det ska bli trevligt. För er som inte vet så kanske jag ska börja rida Calle och ha honom som foderhäst under hösten. Lilla Calle på 7 år, och så ska jag även rida Cias Freyja en aning, eller sätta igång Freyja ordentligt! :)
Behöver ingen röst för att rida så imorgon ska jag fara och rida om jag har röst eller inte
old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0