VM Islandshäst 1-7 aug HEJJA BYR!

De som inte vet så är det VM nere i österrike, och Ålänsk födda Byr är med och tävlar i avelsklassen, försöker hitta nå mer info om honom för tillfälle, men de står mest om de svenska ryttarna.
Såhär ser anläggningen ut:
Läst mycket om att de har gått väldigt bra för de svenska ryttarna i pass-grenarna men inte i töltgrenara.
Men tyvärr inget om finland :(
De är ju så att man inte känner igen så många finska ryttare och nu tänker jag endast de som är från fasta finland och tävlar så här högt, den ända jag vet då är Katie Brumpton en sjukt duktig ryttare. Men hon är bosatt i Sverige nu.De ålänska ryttare som jag vet som tävlat VM är Linda Karlsson, Marica Westerholm, Malin Mårtensson, Jennifer Sundman. Tror inte de var några flera? Nu har vi ju Toves hingst Byr som är med, och hejja han! Tycker det är väldigt häftigt.
men mer info om hur de går för byr kommer imogon hoppas jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0