Skäckar!

Herregud läste just detta inlägg, tycker de själva kan få en stor DISS!
Skäckar är så sjukt fina, de är en av mina favoriter, helst ska hästen va isabell nu förtiden, har fastna helt för det för stunden, jag är mycket för blacka-färger också. Men skäckar, de är så sjukt fina, och liknar inte alls på kor.
Freyja är rödblackskäck, och är underbart vacker, och jag dissa min sits det var precis vid en övergång i trav, och säger bara det är sjukt svårt att få Freyja från tölt till trav. Hon har lite svårt med den gångarten, hon är en ren tölthäst.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ofta de lkanar på kor och de som tycker att det gör de ska gå till optiker för de står inte rätt till där

2011-08-07 @ 16:11:10
URL: http://stallsofiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0