Sista anmälningsdagen imorgon

sista anmälningsdagen är ikväll till ÅM!
Ska anmäla mig till V5 och T7.
Jag har inte några större krav än att jag ska hålla mig på banan, eftersom att de är Calles första tävling, andra gången han har varit på den där banan.
Men vårat mål är FM, och dit ska vi ta oss tsm!
Med muni hade jag inte heller större krav än de där vid vår första tävling men sen satte jag krav då jag fick höra poängen lite.
typ:
* Hålla mig på banan
* inte få längre än 3,0 i trav
*inte får lägre än 4,0 i tölt och skritt
*och få rätt galopp
Men de ska bli super och är super pepp till tävlingen! :)
Vem vet kanske ni ser mig med både Calli och Freyja nästa år? ;)
Träna träna träna, vi satsar kanske högt, men det är bra att ha mål annars kommer man ingenvart men ändå inte för stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0