Ojoj, de kommer säkert bli bra...

Just nu sitter jag och har bokföring och kan inte koncentrera mig alls, vill hem nu! Vill hem och rida Freyja som var riktigt snäll senast att rida, så för tillfälle så är hon inte en jäkla "märr" att rida! Hahaa, nämen Freyja är söt, och snäll förutom då hon hoppar till och flyger och hoppar åt sidorna hela tiden.
Sen vill jag se hur Calli mår, hur hans öga ser ut, vill verkligen att de ska bli bra NU, tycker synd om lilla killen, men ska rengöra det idag då jag kommer dit, sedan före jag far därifrån, om det inte redan är bättre? Men mamma och cia tog hand om de igår då jag inte hade chansen att ta mig dit, men de sa att hans öga hade blivit bättre igår, att vi ändå sku vänta och avvakta med att ringa saul.
---
Annars så peppppppar jag till morgondagen, då det händer en ganska rolig grej, dock är det bara typ prova på, men vem vet kanske jag fortsätter sen?
*har fixat ett tidsinställt inlägg till morgondagen då får ni reda på mera*
Och jag har *** hos pappa så jag måste använda mina *** *** istället, och de gillar jag inte, och även så har jag hört att man inte får använda *** ***, så de suger lite smått! Eftersom jag har hört att man har fått skäll för det... ojoj vad de går rykten om stället, både bra och dåliga.
Jag är både negativ och postiv om stället, och har hört både bra och dåliga saker, men jag hoppas att de är bra, eller de blir de säkert. Och vafan snackar jag om för tillfälle? Men jag chansar att nån kommer bli lite överraskad eller nått? Kanske en challare till en annan person sedan?! ;)
Ha framme din mobil ***! You will need it!
Jag kommer väll bara bli rädd när jag är där lol, typ höjdskräck eller nått sånt trevligt?! ;)

Callis öga :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0