Kiropraktor

Blir att fara in till stan idag då!
Först blir de att fara via elgiganten och kolla på lite grejer, och sen ska jag till kiropraktorn bara för att jag har skit ont i min höft igen! ><
De som inte vet så i våras var jag första gången till kirorpraktorn för att jag hade väldigt ont i min högra höft, kunde knappt sitta utan att de värkte.
Det tog några veckor innan jag fick tid, men skit samma tänkte vi, det är bra om jag far och de kommer hjälpa. När jag äntligen var där och hon där kiropraktorn kolla på mig och sånt och kände och knaka så tydligen var jag sjukt sned, för att jag har fått en smäll för 1-2 år sen? då jag trillade av Freyja, vid höften. Så jag var 2,5cm längre i mitt högra ben än i vänstra! :S
Och de knäckte hon tillbaka och de lät så asigt!! >< 3 *klockkk* ljud efter varandra i ena sidan, andra sidan var det bara 1 sånt ljud. De gör inte ont men de låter sjukt asigt :S
Och sen sku jag få tid 1 vecka efter den här igen, för jag blev ju inte helt rak direkt. Men då sa hon att jag måsta ta de lugnt i början vila 2 dagar, och sen får jag göra lite grejer, men fortfarande ta det väldigt lugnt, och speciellt "Du får inte trilla av hästen", och gissa vad jag gjorde? O.o for av Muni, helt passligt eller? och gissa var jag landa åå? På högra sidan av höften...
Så det jag fick börja med nästa gång jag var där så var "Det hände en grej..." hahahaa! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0