ikväll...

Ska fara med vännerna och se på harry potter ikväll ska bli awsome! :)
Var inte och kollade på poängjakten för jag hade massa männsikor här! hahaa
hade en skit trevlig kväll-natt-morgon? var typ uppe till 5-6? blev tillsagda vid 5 tiden >< själv anser jag att de är lite tidigt att gå och lägga sig då! ;)
men det var riktigt trevligt, vi kollade på denna film:
Into the wild, en skit bra film!
De värsta var att det är baserad på en riktig berättelse! Den är skit sorglig till slutet, men som vanligt så kan jag aldrig gråta till en film? xD hahaa jag mer skratta eller kollade lite konstigt då vid slutet! lite små fult, men efter filmen blev det balja badning, fyyyytusan vad kul det var! :P
Görs gärna om ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0