hmm...Sweden

Kanske dags att bli "Svensk" inom ridsporten! ;)
För dessa täcken är sjukt snygga och de finns så mkt man kan matcha med! :)
Bild kommer inom kortBild kommer inom kort
t.ex.
Bild kommer inom kort
Transportskydd
Bild kommer inom kortBild kommer inom kort
Grimma + -.skaft
Bild kommer inom kort
Och sy detta till fleece täcket sedan?! :) hur lyxit som helst, snacka om muni sku trivas! ;) Svenska-hästen! <3
Kanske en annan häst vid namn Calle eller Freyja får stå ut med mig! Fast jag tror inte jag får sätta nå blå-gult på Freyja eftersom hon är så tjejig och ska ha rosa! Men hon är grymt söt i det^^
Fleece ländtäcke SwedenBenlindor med flagga
finns så mycket i de svenska färgerna, varför finns de inte lika mkt grejer med finska flaggor på?
Är finsk i själen men i ridningen ska jag kanske bli svensk? hahaa xD
men de är ganska snygga grejer "ovanför" :)

Kommentarer
Postat av: fo

Hejhej, super fin blogg verkligen! :D

Jag tar nu tag i mitt bloggande och hoppas på att ni kanske kikar in? Följa via bloglovin? :)

kram fo

2011-08-10 @ 14:34:55
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0