Funderar...

... på att faktiskt ta hem detta, fast jag inte har en häst för tillfälle eller joo egentligen har jag det? ;)
Men man vet aldrig hur länge de har kvar dessa grejer och för ett så billigt pris!
(bild 1)Flätade tyglar, hur snyggt som helst! 365:-
(bild 2) Gummityglar i islänska färger, hur snyggt är inte de lixom? jag som har tänkt försöka få ihop en hel utrustning! :)
(bild 1) Super snyggt träns med  islänska färger på flätor! 369:-
(bild 2)Och de här ååå är så snyggt med swarovski stenar vid nosgrimman, 3 rader! såååå snyggt 669:- + 749:-
(bild 1)Super sött träns med swarovski stenar på både nosgrimman och pannbandet! 649:- + 789:-
(bild 2) Grimma i islänska färger, hallå? vill ha, stilren och enkel :) 84:-
Grimma i islänska färger till, fast jag kommer i så fall bara ta 1 av dem tror jag 99:-
så sjukt snygga grejer, men så jäkla dyrt!!! ><

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej, vart finns tränsen att köpa? :D

2012-03-04 @ 10:24:36
URL: http://hannahljung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0