Dagen 25/8

Dagarna bara rinner iväg kan man säga, nu var det även 1 månad sedan jag red min sista ridtur på Muni, det känns även lite småtråkigt, saknar honom.
Men skola idag då, riktigt tråkig, full dag, med gympa typ mitten av dagen, då man är redan helt slut av lektionerna så kommer gympan så är man ännu tröttare, och "roliga" lektioner efter de? Neej för tusan då ska de ju vara marknadsföring, förut hade vi ju den bästaste läraren, men nu är hon utbytt så vi har en annan nu som inte är lika bra tyvärr, sånt är livet.
Men vi har en ny gympa lärare som verkar bra, riktigt bra faktiskt! :) Hon är från Sverige och har kört typ cross grej i skogar och sånt på banor och har kommit 12:a på VM, tycker jag är väldigt coolt! :)
Annars så fick jag sluta en halvtimme tidigare och hängde vid biljarbordet och visade mina snygga skillz, eller så inte?  Hahaa suger på de! ;)
Annars så var jag och åt på Dinos med syrran och Adam och åkte hem med dem, i bilen så gjorde jag läxan och var lite barnvakt.
Men annars ikväll så blir de att bygga "vinterhagen" med Liz och imorgon kommer * ;)
Ska sätta Dimbrá och Freyja på volten får de stå där och käka medans, kommer bli lite jobb att flytta hagen, men när man håller på med hästar så är det nått som måst göras. Det är faktiskt nästan kul och fixa hagar! Beroende på terrängen! ;)
Men vilken häst tror ni kommer imorgon då? Ni kanske är sugna på bilder sen när * släpps ihop med Freyja och Dimbrá.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0