Dagen 19.08.11

Ojoj nu ett sånt här tråkigt inlägg, men jadu jag har ju lyckats vara sjuk typ de senaste dagarna, eller jag vet inte riktigt? men jag har inte varit i skolan eller paf open vill säga. Pga. att jag har tappat rösten och det passade sig inte där jag sku arbeta, men de är helt konstigt, har ingen röst på morgonen och får mer och mer röst till kvällen då jag kan säga nått, men försöker ändå vara så tyst som möjligt, och joo jenny tyst? de går ju bra... *host host* nämen jag tycker ändå att jag har varit ganska tyst^^
Men igår kväll hade jag feber, men den försvann lika snabbt som jag fick den och nu sitter jag och knarkar finrexin, lite för varmt i detta väder, pallar inte att dricka nå varmt när de är sjukt hett ute, int för att jag sitter ute, men de blir ju skit varmt inne åå! ><
Men jag tänker strida mot denna förskylning och fara och rida ikväll, ska rida Freyja och Calle hade jag tänkt^^ sen hur de blir får vi se, eller hur jag mår vill säga...
btw.
Tänkt beställa hem lite grejer från hööks! :)
bl.a.
ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild
Detta är inte så fel! ^^
Och varför massor av hästgrejer? - asså till en häst såsom träns, schabrak m.m.
de får ni veta mer om sen, maybe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0