Caspar aka. Calle

Tyvärr blev det ingen ridning då vi var efter hästarna och hade ställt in dem i boxarna så var Calles v.fram uppsvullet så han hade antagligen fått en spark där, så det blev ingen ridning ändå :/
Och jätte synd att jag inte hade med kameran, lämnade den i bilen då mamma for iväg. För de sku ha blivit jättefina bilder på Liz och Hemting.
Men liz sku ringa mig så fort Calle har blivit bra. Stod och myste med honom medans Liz sadlade och fixade heimting. Han är ju för söt. Om man ska beskriva Calle med ett ord så är det "Busig".
Btw. ska försöka hålla igång bloggen så mkt som möjligt eftersom Frida är på ridläger till Thilde Höök, på frostimport. Och jag hoppas att hon tar mycket kort och har sjukt roligt därborta!! :D
Hon for även med Anna och Carro, och jag hoppas att alla 3 har väldigt roligt där borta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0