Dagens ridpass

Blev mäst skrittjobb och arbetade på åkern mest, då det gick hyffsat bra att rida ordentliga 8-volter och vanliga volter med Calli!
Började från marken lite, sen hoppade jag upp och bara red på i 8-volter, bara att han sku skritta på, sen började jag arbeta lite mer, med att flytta lite i 8-volterna och ibland blev de vanliga volter med att flytta, flytta, flytta och gå fram. Kändes riktigt bra, och han fastna inte alls i nå varv, de kändes bra! :D
Sen red jag upp till farmor och farfar, och käka lite äppel, älskar deras äppel! :D *MUMS*
Och Calle villa åå ha äppel så han försökte nappa åt sig direkt från trädet, hahaa! Det såg jättekul ut när han åt därifrån, han fick först halva äpplet och såg skit stolt ut, men sen fick han inte tag på resten och blev förbannad på äpplet så han började bita av kvisten, så att de trilla ner på marken, och då fick han resten.  Gull pöööööini! :)
Och farfar och C är bästa vänner då han fick ännu mer äpplen av honom och ett av farmor.
Sen red jag hem, testade lite tölt, och de kändes bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0