ordet praktikan förstört av ICA

Hahaa kom överfund med att ordet "praktikant" blev förstört av ICA reklamnen hahaa^^
Sa de åt jocke idag när han skrev mitt arbetsintyg, han tyckte de var väldigt kul xD Sista dagen på ålandstidningen var det idag, synd! :( Det har varit riktigt trevligt där, alla var jättetrevliga, och fick göra mkt, imorgon kommer det en annons i tidningen som jag har designat!  :) Kolla efter en GRÖN annons för Mektek! ;) Asså jag har inte gjort den i dataprogramet, men jag har skissat upp den! förstår mig inte på de program de använde än ps! :)
Men det roligaste jag har gjort var nog att träffa Diego!!!!!! :D De va nog gÖtt de! ;)
Har fått en t-shit och en vattenflaska sen! :) "Iss inga jåla" står det på t-shirten, de gillas!
Imorgon är det tävling taggad som tusan, och väldigt nervös! men lyssnar på pepplåten^^
Nån som kommer och fotograferar??!!! :D

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag kanske kommer :) Om jag får skjus så :) Pappa undrar om jag skulle få åka med dej då? :)

2011-05-27 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0