Muni till tranvik

Nu står Muni och mumsar på sitt hö, och är sur över att hinken är tom.

Red över Muni till tranvik ikväll och det var riktigt nice, muni var så snäll så<3
Och imorgon ska vi på 1 års jubileums ritt de ska bli super kul!
Synd att Carro och Manda inte kan komma! :(
men de som kommer är iaf:
Rebecca och Nobbe (ledare)
Jag och Muni
Frida och Hausti
Anna och Gimstein

Det ska bli super kul!
Busade med Muni på banan idag också eftersom det fanns stängsel runt, och det var super kul, frida kom och fotografera lite, så jag hoppas hon fick några bus bilder som hon kan lägga upp?! :)

Trodde Muni sku skrika halsen av sig när han stod ensam i hagen, men han betéer sig nästan som en hingst hahaa, går runt lite, skiter lite här och var luktar på skit, springer runt lite, drar in magen, går och rullar sig, springer runt lite, äta lite, rulla sig lite o.s.v.
Men han tar allt med frid och fröjd, och det är väldigt skönt
och imorgon har jag sovmorgon min buss går föst 11.05, så jag får SOVA länge imorgon ;)
De ni!

och bara för att skryta så kan jag säga att jag var i en och samma butik som Danny från EMD idag (a)
*SKRYYYYYYYYYYYYYYT*
fast jag såg inte honom, men matilda gjorde hahaa, var så inne i vad jag skulle köpa hähää^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0