Mobil bilder

Åhhh vad fin Freyr från Midgård blir på sommaren!
Han får verkligen stark isabell färg och kritvit man, Tranviks stolthet! (En av dem) ;D
Undrar så här bara, å Jennys vägnar, hur Muni ser ut på sommaren? Blir spännande att se när all hans vinterpäls kommer av, eller hur Jenny? Och jag kan ju drömma om svart kort vinterpäls! Hausti blir av med den lite före midsommar och så kommer den tillbaka lagom till juli!
Busiga Gola idag när vi longerade. Och för den som undrar om schabraket så hade vi det på för att vi red henne och jag ville inte skita ner mina ny tvättade ridbyxor! Snobbigt? Jo, men jag vill ha dom lite rena tills på SÖNDAG *TAGGAAR*

Kommer senare upp film på när Anna och jag longerade henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge längre lina till henne!

2011-05-12 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0