lite skor och lite häst

okej de blir att beställa hem 2 par skor och så här se de ut:
ni som inte vet så är jag typ halft skogalen! ;) och tycker bäst om svarta skor för de går till nästan allt! :)
men visst är dessa snygga.. fast de spelar ingen roll vad ni tycker! jag älskar Jeffrey Campbell designer, fast det skulle inte skada om man skulle få hem ett par ÄKTA
dessa finns på Ziczac och de är faktiskt super snygga, kanske inget jag skulle gå omkring med i skolan eller så?
men annars så e de sjukt snygga! :)
Men man kan alltid önska sig ett par äkta! ;)
men tillsvidare så får 2 par oäkta duga, de är bara converse skor som måste vara äkta! ;) inte nå fake där heller ... fast den dag då jag hittar ett par lime gröna då ska jag ha dem spelar ingen roll om de är äkta eller inte! x3
men annars i t.ex. svart och vit. Då måst de verkligen vara äkta, har fobi mot oäkta *host host*
De som vill ha sånna visst ni får ha sånna, men jag sätter då int ett par sådana skor på mina fötter! och många är att de aldrig sku lägga så mkt på äkta converse skor heller, men jag tycker det är värt det! :) mina svarta är åtminstonde 1,5 år nu! :) kanske 2? och de är helt underbara fortfarande! ;)
mina prickiga har jag inte ägt 1 år ännu, köpte dem på loppis av anny och tilda, och är super nöjd, mitt livs bästa köp på loppis! ;) och mina bruna har jag haft ett antal år men knappt använda, och de fick jag av syrran och vet inte hur länge hon har haft dom.  och mina röda är bara några måndare och mina finaste<3 passar perfekt till jeans! ;)
-
btw. imorgon far Muni till travbanan så jag förväntar mig en stor publik *host host* hahaa nää skojja, tänkte bara säga att han far dit imorgon och kommer se ut som en panda eller nått?
köpte en flughuva till honom, och den var jätte fin och ren, tills jag släppte muni i hagen... han gick till de skitigaste stället och rullade sig ofc, och gned huvve mot marken riktigt ordentligt, hur tror ni luvan såg ut sen? xD
det är ju så mkt flugor nu, munis öga var lite irriterat av alla flugor så det var verkligen ett måste att köpa huva åt honom! men jag är glad över att han inte har exem för jag har inte pengar att köpa ett exem täcke åt honom, och just en sådan kostnad känns lite onödigt, fast jag har köpt ganska mycket åt honom (A) och jag själv tycker det bara är allmänt jobbigt med exem hästar det är så mycket extra tid som behövs! och den tiden har jag inte, så det är verkligen ett + att han inte har! :)
-
HAR NI HUVA PÅ SOMMAREN PÅ ERA HÄSTAR?
-
och ännu ett btw. ska snart ringa pappa och höra om han skulle kunna köra mig och Muni till Sverige och tävla i upplandsmästerskapen i juni! :D finns både lätt tölt och lätt 4g, får se hur prova- på tävlingarna går, för jag tror att jag endast kommer ställa upp i en av de grenarna! och såklart är de massa öppna klasser också! :)
och så får jag träffa på en massa bekanta från sverige och det är alltid skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0