Klaga mer!

Börjar undra lite... Vem det än där ute som så gärna vill att Åland inte ska ha någon skvallerblogg så bara
LÄGG NER!
Varför är det intressant att veta vem som driver en skvallerblogg? Om alla får reda på det så lägger dom ju bara ner och om det inte passar herrskapet med en skvallerblogg så kan jag ju få be att tala om att bloggar är frivilliga! Vilket betyder att man INTE behöver läsa dem om man inte vill.
Så snälla jag ber, sluta luska ut vem det är som driver skvallerbloggarna, håll er i alla fall från att kommentera det på bloggen eller något sådant.
Jag tror inte att det som skapar skvallerbloggarna gör det för att irritera eller reta upp folk. Jag tror dom gör det för att många verkar vilja ha en skvallerblogg på Åland! Alltså för andras skull också.
Tycker heller inte om onödiga kommentarer som denna:
Blogg ägaren skrev klart och tydligt i texten att: "...jag har ingenting emot varmblod...".
Så det handlade kanske bara om okunnighet precis som det står i kommentaren?
Ser ingen anledning till att kaxa upp sig.
Så skärpning nu!
Jag gillar skvallebloggarna!
Ska det finnas en skvallerblogg på Åland eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0