Ingen dator på hela dagen...

Tjosan, idag hade jag lovat mig att inte gå in på datorn förens jag hade gjort alla mina läxor, för om jag går in på datorn så faller min koncentration direkt...
Så nu är jag äntligen klar och kan blogga lite idag i alla fall!
Har inte ridit idag eller varit i stallet, en väldigt slö dag faktiskt. Tog en prommenad i regnet och kollade på min brors fotbollsträning! Det var nog allt...
Hade tänkt rida idag, men det var så tråkigt väder idag igen så jag hade ingen lust alls. Men imorgon ska jag ut en sväng och springa av honom lite för att på fredag är det MIDGÅRDS US 1-ÅRS JUBILEUM! ♥
Det sk vi fira med en lång ritt och jag ska ha Hausti på den!
Jag har aldrig ridit honom i så stor grupp i skogen förut, men han har inget problem som helst med andra hästar och jag har ju ridit honom i stor grupp i ridhuset så det går nog hur bra som helst!
Ska nog ta med lilla kamera som är lite lättare att ha när man rider, en liten rosa Canon digital kamera som pappa vann på en fisketävling! Jag börjar bli lite fattig på bilder... Men jag ska förhoppningsvis få bilderna av Anna från när vi hoppade med Gola och Liam så att jag kan lägga upp dem!
Undertiden så får det bli lite vår-bilder på Hausti! :)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0