Guldfiskminne

Det är jag i ett nötskal... Jag har verkligen minne som en guldfisk, lyckas inte komma ihåg nånting!
Idag t.ex. så skulle jag ta upp Hausti +en häst till (Öska, Natinn eller Mjallis) när jag sku rida Hausti. Jag hade precis fått ett mess av deras ägare ifall om jag skulle kunna göra det, eftersom de ska byta hage till en som är bredvid stallet! Men jag åker till stallet, hämtar Haustis sadel och träns, gör honom i ordning i hagen och går direkt på ridlektion! Fattar inte hur jag gör!?
Sedan ungefär mitt i lektionen så tänker jag typ: "vänta vänta! just det...:("
Det innebar att jag måste gå äääända ner för den långa slingrande backen men en trött svettig häst i släp och hämta nån annan av hästarna... KUL!
Höll dessutom på att gå förbi nerförsbacken till hagen också på hem vägen men kom ihåg det just innan jag gick förbi! ;D
Så sen kommer jag, trött, varm och slut +en förvirrad Hausti (som inte fattade varför vi lämnade hagen från första början?) och en pigg och glad Öska till stallet!
Så går det om man har minne som en guldfisk! :)
Kram Frida

PS. Ska försöka få ut del 3 av bildbomben med fölis bilder snart! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0