Fotbollsmatch SIFFK - LTU

Måst säga att nu kommer jag ha sjukt dålig humor lite, kan jag iaf säga, bara för att vissa bilder ser ganska sjuka ut?! Men jag tror ni överlever...
Men annars så måste jag säga att det var en rolig match att titta på, men LTU spelade sjukt fult måste jag säga och det slutade för LTU med 2 utvisningar om int mer? och åtminstonde 5 gula kort om int mer? och de ända orden jag förstod som man hela tiden hörde från LTU var då, (VARNING FÖR FULA ORD!) Vittu, Saatana, Perkele...tror att LTU måste utveckla sitt ordförråd... ;)
men som sagt bilder med dålig humor till! xD
LTU (VITA) - We are the flying meatballs!
Jag vet att jag har dålig humor! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0