ESC 2011

Tänkte skriva lite vad jag tycker om alla låtar som är med! :)
Finland: Väldigt fin låt, tycker den var väldigt vacker, och planeten i bakgrunden gjorde det extra fint! :) dock gillar jag mer låtar som har lite power i sig! ;)
bosnien hercegovina: Int så värst bra låt måste jag säga, ganska tråkig
Danmark: Bra låt, lite långsam, gillar som sagt låtar med power i sig! :)
Litauen:okej, denna låt gillade jag inte alls!!! DISS
Ungern: bra låt
Irland: USCH!! okej, vad är detta?? den här låten sög verkligen, och hur de ser ut och dansar?! GUUUUUD! DISS
Sverige: Okej, detta är nog en av de bästaste låtarna, och Eric kan verkligen de där med show! citerat av mamma "svärmorsdrömm", tror jag höll på döö när hon saade! <-- Get it? xD Sverige har nog den bästaste låten ikväll! :)
"Vad sade du att Eric Saade sade sade du?"
Estland: pigg låt, kanske inte sådär jättebra, tycker ej att de räcker till finalplats
Grekland: okej jag gillade inte alls denna låt...
Ryssland: kaxskalle...om ni har läst tidningarna... han ska ta hem hela skiten, och saade härmar bara, och att ryssland ska klå sverige med många poäng. Visst låten är ganska bra, de får - för de långsamma ställena i låten, bör vara fart genom HELA låten! annars så är den väll bra...men jag tror nog faktiskt att de kommer ändå få ganska mkt poäng.
Frankrike: Opera NEJ TACK! visst det finns bra operasånger, men denna var inte bra, är allmänt negativ mot operalåtar... de finns typ bara 1 opera låt som jag gillar pga. att de passar så bra in i ett kadriljnummer för islandshästar. annar så finns det nog andra bra operalåtar. men denna NEJ TACK!
Italien: vad är detta? okej säger diss till denna åå... inte alls bra! :S
okej orkar inte kommentera flera låtar... ni får överleva med detta!

Kommentarer
Postat av: anna

haha , skämtar du eller! :D Irland ägde ju 1

2011-05-15 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0