En grej...

Kom på en grej!
Att jag använder ingenting som jag fick med till Muni än schabraket som jag använder ibland. O.o
Har ju ett annat träns som jag har köpt 
Har 3 grimmor, 1 som jag fick med, 1 reflex och en läder (+ en repgrimma):(ingen bra kvalité på reflexgrimman!)
Jag har 3 schabrak, 1 jag fick med, 1 som jag vann som endast används till "finare tillfällen" och 1 som jag köpte när jag hade bangsi
Boots fick jag inte med, men det har jag sen jag hade Bangsi
Sadeln jag fick med passar inte på honom, eller den åker framåt jätte mkt, har inte testat den på länge, men funderar på att göra det nån dag. Men jag använder min systers sadel för tillfället och den är UNDERBAR! :D (fast förjävlig att hoppa i).
Han fick med 1 täcke (regn), sedan har jag köpt ett fleece täcke, och fick låna ett vinter täcke av syrran som var för stort för Freyja.
Bettet jag fick med var för stort så jag lånar ett
Men jag använder hans transportskydd! :) fast jag skulle vilja ha såhär långa skydd:
Reflexen använde jag på vintern som jag fick med
Ryktsaker fick jag inte med, men det hade jag redan!
Tyglar som han fick med använder jag
sen tror jag inte det var mer? så det är några grejer jag använder som han fick med, men inte mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0