Dag 5 – Det här har jag med mig på tävling

Detta har jag på mig på islandshästtävlingar:
Och detta har jag på mig på en hopptävling:
(fast kavaj då!)
Och detta på dressyrtävlingar:
Sleipner tävling XL-cup<br /> <br /> Fotograf @Frriiday<br /> <br /> Okej nu min egen åsikt om denna bild:<br /> JAG F*CKING ÄLSKAR DEN!!! :D&lt;3<br /> han har fin trav och jag sitter inte på en stol! :D<br /> <br /> (har en aning stolsits, håller på att arbeta med den ;) )
Som sagt ända skillnaden är boots/benskydd och ingenting och träns då, fast "dressyrbilden" så är före jag köpte de träns jag har på de 2 övre bilderna, annars skulle jag nog använda samma träns på dressyren som jag hade på de övre bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0