Äntligen hemma!

Har int varit hemma sen halv 8 imorse... x3
Men idag var min första dag på praktik, vid ålandstidningen. Är vid annonsavdelningen, det var allmänt chill idag, fanns inte så mkt att göra, klippte och klistra lite och räkna lite grejer. Imorgon sku jag få göra mer grejer tror jag? Tycker att vägen till arkivrummet är läskigt!! :S
Blev skiträdd åt en docka som fanns vid "fottorummet" i källaren som man går förbi när man ska till arkivrummet. De var skitläskigt!!! xD
Efter praktiken så stack jag till Muni<3 och red ut med honom, han var ganska trött, får se om han kanske får vila imorgon eller om jag bara går ut och går med honom imorgon?
Red promille, tränade på galoppfattningar och få bakbenen med oss när vi galopperar, och så töltade jag ofc! på hemvägen travade jag en bit, och snacka om att han kan gå snabbt fram! Gick jäkligt snabbt! (a)
Var och åt på grillen och vidare på fotbolls träning, herregud vad jag e trött!!! xD
Har ingen kondition, den håller på tränas upp (y) men orkar inte fara ut och springa på dagarna, de är bara jobbigt!
Men jag tänker inte skriva nå mer i detta inlägg nu, är så trött!!
Tänker gå och lägga mig snart tror jag faktiskt

Kommentarer
Postat av: elise

sv; hahah nej vad sött :D synd att dt bara fanns i ponny size :(

2011-05-23 @ 22:19:47
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0